.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت مدیران یک شرکت فروش خودرو

در پی شکایت بیش از 818 نفر از شرکت ر . خ . د مبنی بر کلاه برداری و خیانت در امانت و حیف و میل وجوه دریافتی از ثبت نام کنندگان پیش خرید کامیون، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره شرکت بازداشت و دفاتر شرکت پلمپ شد.

به گزارش موج، بیش از سه هزار نفر برای خرید کامیون با شرکت ر . خ . د قرارداد منعقد کرده اند و مسئولان شرکت وجوه دریافتی را در غیر از موضوع قرارداد صرف نموده و موجبات حیف و میل وجوه دریافتی را فراهم کرده بودند.

طبق مدارک شرکت مبلغی بالغ بر 172302735500 ریال از سوی متقاضیان خرید خودرو به حساب شرکت واریز شده است و بخش عمده ای از این مبلغ توسط مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره صرف خرید وسیع املاک و نیز خرید یک شرکت تراکتورسازی شده است.

از طرفی شرکت از بابت اسناد اعتباری (LC) جمعاً مبلغ 155412329857 ریال به بانک های ملت، صادرات، ملی و تجارت بدهکار می باشد و به رغم اتمام مهلت باز پرداخت آنها تاکنون نسبت به تسویه وجوه دریافتی اقدام نکرده است.

لذا با توجه به این موارد و اعلام شکایت متعدد کیفری علیه مدیرعامل و هیات مدیره شرکت دایر بر کلاهبرداری، پرونده کیفری در این خصوص تشکیل و پس از انجام تحقیقات گسترده و لازم و سیر مراحل قانونی نهایتاً دستور بازداشت نامبردگان از طرف حوزه قضائی شهرستان صوفیان صادر و پس از جلب و تفهیم اتهام مبنی بر کلاهبرداری با صدور قرار قانونی متناسب به مبلغ 30 میلیارد تومان و به لحاظ عجز از توثیق وثیقه برای بازداشت روانه زندان شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.